czwartek, 25 kwietnia 2013

Recenzja : Kiedy piękne, nowe szpilki testują wytrzymałość naszych stóp

Każda kobieta zna to nieprzyjemne uczucie, kiedy piękne, nowo-zakupione buty okazują się katorgą dla naszych stóp. Pojawia się obawa, że długo wyczekiwana impreza czy ważny, elegancki wieczór zakończy się katastrofą i szybkim powrotem do domu. Nie jest tak zawsze, ale mi taka niekomfortowa sytuacja utrudniła dobrą zabawę już kilka razy, dlatego od pewnego czasu staram się bronić wszelkimi sposobami przed bąblami i otarciami od butów. W poszukiwaniu różnych kosmetyków do pielęgnacji stóp natrafiłam na spray firmy Kiwi.



Według producenta jest to : "Niewidzialna jedwabista osłona stóp. Pomaga chronić stopy przed otarciami, utrzymuje stopy świeże i suche." Jak pisze producent na opakowaniu "KIWI Foot Silk to unikalna przyjemność niewidzialnej osłony z czystego jedwabiu , która chroni Twoje stopy przed otarciami. Pozostawia również stopy świeże i suche . 24-godzinna skuteczność.
Sposób użycia: wstrząsnąć przed użyciem. Spryskać równo stopy i paznokcie z odległości 15 cm. Pozostawić do wyschnięcia. Stosować wyłącznie na zdrową skórę. " Nie wierzyłam, jednak kupiłam i wypróbowałam:)


Opakowanie
: w postaci sprayu jest poręczne i niezbyt duże, zmieści się w niejednej torebce. Ma przyjemne dla oka kolory, delikatnej zieleni i beżu.
Zapach: wydaje mi się całkiem bez zarzutu, wiadomo, że jak to w przypadku tego typu kosmetyków nie jest powalająco piękny. Myślę, jednak, że części osób może nie odpowiadać.

Działanie: jak najbardziej zauważalne! Jest to moją subiektywna ocena, nie wiem jak działa na innych stopach :) 
Po rozpyleniu stopy są pokryte jakby powłoczką,warstwą ochronną, wydają się jedwabiste. Aerozol nie pozostawia białych śladów na skórze, jak np. talk, jednak daje trochę takie uczucie. Na końcówce (w zbliżeniu) widać białe ślady, ale wynikają one z kumulowania preparatu po wielokrotnym jego użyciu. Na stopie po spryskaniu nie są widoczne. 


Kosmetyk naprawdę mi pomógł i sprawdził się znakomicie podczas założenia szpilek czy sandałów. Żadnych otarć czy bąbli, mogłam chodzić bez obaw przez długi czas w butach, które prawdopodobnie normalnie zaraz by mnie obtarły. Rzeczywiście pozostawia stopy suche i świeże. Nie jestem jednak w stanie określić jak długo pozostaje na stopach (czy to faktycznie 24 godziny :), ponieważ nie chodziłam w tych butach całymi dniami. Ale efekt i tak jak dla mnie fantastyczny! Kosmetyk nie spowodował żadnych podrażnień na mojej skórze.
Niestety spray nie jest jednak ideałem, za tą cenę spodziewałabym się trochę dłuższego używania preparatu, natomiast wystarczył on jedynie na 6 użyć. Po pewnym czasie w butelce nie pozostała ani odrobina gazu, być może to kwestia jakiejś wady opakowania i się on po prostu ulotnił, co uniemożliwiło kolejną aplikację i musiałam puste opakowanie wyrzucić z bólem serca do śmieci. Albo rzeczywiście produkt jest tak mało wydajny.


Skład: isobutane, butane, propane, C8-9 isoparaffin, aluminium sesquichlorohydrate, C12-15 alkyl benzoate, isoxexadecane, talc, methyl, lactate, parfum, aluminium starch octenylsuccinate, disteardimonium, hectorite, menthoxpropanediol, ethyl menthane carboxamide, methyl diisopropyl propionamide, propylene carbonate, serica powder.


Cena: około 15 zł
Pojemność: 100 ml
Dostępność: w niektórych drogeriach, np Rossman

Plusy:sprawdza się, chroni przed otarciami
nie podrażnia
Minusy:
dość mała wydajność i pojemność jak na całkiem sporą cenę


Podsumowując uważam, że to doskonały ratunek dla wrażliwych stóp, które narażone są na obtarcia i bąble, trzeba jednak przygotować się na to, że bardzo szybko znika :)
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak


7 komentarzy:

  1. Hej:)
    Z nieba mi spadłaś z tą recenzją ! :) Kupiłam sobie buty, które bardzo mnie obcierają, ale uwielbiam je :( muszę wypróbować :)
    I nie przejmuj się, że zaczynasz ;) ja też niedawno zaczynałam i przez wiele, wiele tygodni pisałam dla siebie ;DD
    Trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Mam nadzieje, że Kiwi Ci pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjazny produkt.tylko cena trochę droga jak na 6 aplikcji,ale da sie przezyc.teraz kiedy nadeszly cieplejsze dni jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może nie wystarcza na mega długo, ale nie będzie potrzebny, jak buty się rozchodzą. Dobrze wiedzieć, że jest coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będę się za nim rozglądała :D

    obserwuję i liczę na rewanż u mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze :D przydalby mi sie taki kosmetyk bo niektore buty wywoluja u mnie straszne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń